Analiza narativnih okvira rodnih dezinformacija i/ili drugih aspekata informacijskog poremećaja u predizbornoj kampanji
Izvješće o rodnim dezinformacijama i rodnom aspektu informacijskog poremećaja uočenom tijekom predizborne kampanje za parlamentarne izbore u Republici Hrvatskoj 2024. godine prvo je po redu izvješće projekta GenderFacts koji donosi podatke i analizu predizbornih kampanja u Republici Hrvatskoj održanih tijekom 2024. i 2025. godine, s naglaskom na uočavanje rodnih dezinformacija i narativa. Ono donosi analizu medijskih napisa, odnosno iskaza i izjava političkih aktera/ki objavljenih ponajviše tijekom trajanja službene predizborne kampanje, odnosno u periodu od 30. ožujka 2024. do 15. travnja 2024. godine, ali i u tjednima prije početka službene kampanje.
Tijekom predizborne kampanje svakodnevno se provjeravalo i čitalo objave prisutne na navedenim izvorima koje se tiču predizbornih tema, a s posebnom pažnjom na one objave koje su na različite načine tretirale pitanja rodne tematike. Uočavale su se i izdvajale, nadalje, one izjave koje su ulazile u područje rodnih aspekata informacijskog poremećaja ili rodnih dezinformacija.
Ovaj izvještaj nastao je u sklopu projekta „GenderFacts: uspostava novog provjeravatelja točnosti informacija u području ravnopravnosti spolova s ciljem suzbijanja rodnih dezinformacija te spolne i rodne diskriminacije“. Projekt GenderFacts se financira kroz bespovratna sredstva iz sredstava Mehanizma za oporavak i otpornost. Dodijeljena od strane Agencije za elektroničke medije. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne
odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Kao ni stajališta Agencije za elektroničke medije. Europska unija i Europska komisija ni Agencija za elektroničke medije ne mogu se smatrati odgovornima za njih.












