Projekt Šutnja nije zlato, proveden u partnerstvu CESI-Centra za edukaciju, savjetovanje i istraživanje i O.M.G. – Otvorene medijske grupacije, jedan je među prvih deset dobitnika nagrade ERSTE banke za društvenu integraciju 2008. Nagrada je dio Programa za socijalne poslove ERSTE fondacije, koji naglašava posvećenost humanoj i kulturnoj različitosti, cjelovitom ljudskom razvoju, društvenoj i ekonomskoj pravdi, i individualnom i grupnom samoodređenju. ERSTE nagrada za društvenu integraciju dodjeljuje se inovativnim projektima koji potiču stabilna, sigurna i pravedna društva s jednakim mogućnostima za sve. Svečana dodjela nagrada organizirana je u Bukureštu 25. lipnja 2009. godine. 

 

Na EMC festivalu 2002: “Mediji i zdravlje”, kojeg je pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravstva organizirala Škola narodnog zdravlja “Andrija Štampar”, CESI Web stranica, SeZaM, osvojila je nagradu u natjecateljskom dijelu te je proglašena najboljom u kategoriji Web stranice. U oštroj konkurenciji web stranica SeZaM je prepoznata od strane stručnog ocjenjivačkog suda kao vizualno privlačan izvor pozitivnih, jasnih i točnih informacija o seksualnosti i odnosima među spolovima namijenjenih adolescentima/icama. Kao nagradu SeZaM je dobio uljanicu odnosno svoju vlastitu “Aladinovu čarobnu svjetiljku”.

 

CESI-jev Stup srama prepoznat je na razini Europske unije od strane Europskog instituta za rodnu ravnopravnost (EIGE) kao primjer dobre prakse u promicanju političke participacije žena. EIGE kroz metodologiju koju je razvio u različitim područjima rodne ravnopravnosti izabire najbolje primjere europske dobre prakse, a Stup srama je jedan od njih. U svom obrazloženju EIGE navodi kako je ulična akcija Stup srama doprinjela podizanju vidljivosti slabe zastupljenosti žena na kandidacijskim listama tijekom izborne kampanje te doprinjela stavljanju ovog pitanja u fokus javnosti. Uz fizički stup srama koji pred svake izbore podignemo u Zagrebu, na portalu Libela.org već šest godina postoji virtualni stup srama na kojem prikupljamo seksističke, homofobne i generalno diskriminirajuće izjave javnih osoba. Građani i građanke tijekom cijele godine mogu “dislajkati” postavljene izjave, a tijekom same akcije Stup srama imamo tradicionalno predizborno glasanje za najseksističku izjavu hrvatskih političara i političarki.

 

Na Danima komunikacija 2022. Kampanja Nije u redu u uredu osvojila je Grand Prix Effie za najučinkovitiju kampanju godine, Effie zlato za najbolju kampanju u kategoriji Engaged community, Effie srebro u kategoriji Pozitivne promjene, MIXX za najbolju digitalnu kampanju u Cross-Media Integration Campaign i IdejaX srebro u kategoriji Društvena odgovornost. Kampanja je osmišljena i provedna u sklopu projekta Radnica – Rodna jednakost u svijetu rada u suradnji s kreativnom agencijom Señor, medijskim partnerom Outdoor Akzent i web agencijom Human. Pogledajte promo video kampanje.