Analiza narativnih okvira rodnih dezinformacija i/ili drugih aspekata informacijskog poremećaja u predizbornoj kampanji.
Izvješće o rodnim aspektima informacijskog poremećaja tijekom predizborne kampanje za lokalne izbore četvrto je po redu izvješće projekta GenderFacts koji donosi podatke i analizu predizbornih kampanja u Republici Hrvatskoj tijekom 2024. i 2025. godine, s naglaskom na uočavanje rodnih dezinformacija i narativa.
Izvješće donosi analizu medijskih napisa, odnosno iskaza i izjava političkih aktera tijekom trajanja službene predizborne kampanje, odnosno od 2. do 16. svibnja, s produžetkom do 30. svibnja u kontekstu održavanja drugog kruga izbora. Osim navedenog, u analizu su uzete i druge relevantne izjave i medijski napisi uočeni prije početka službene izborne kampanje.
Ovaj izvještaj nastao je u sklopu projekta „GenderFacts: uspostava novog provjeravatelja točnosti informacija u području ravnopravnosti spolova s ciljem suzbijanja rodnih dezinformacija te spolne i rodne diskriminacije“. Projekt GenderFacts se financira kroz bespovratna sredstva iz sredstava Mehanizma za oporavak i otpornost. Dodijeljena od strane Agencije za elektroničke medije. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Kao ni stajališta Agencije za elektroničke medije. Europska unija i Europska komisija ni Agencija za elektroničke medije ne mogu se smatrati odgovornima za njih.












