Između 1300 prijavljenih projekata iz Centralne i Istočne Europe, projekt nacionalne kampanje za prevenciju rodno uvjetovanog nasilja Šutnja nije zlato je izabran kao jedan od deset najboljih projekata u 2008. godini. ERSTE nagrada dodjeljuje se inovativnim projektima koji potiču stabilna, sigurna i pravedna društva s jednakim mogućnostima za sve.
Kampanja se temeljila na rezultatima CESI istraživanja a cilj joj je osvještavanje javnosti, osobito mladih ljudi o različitim tipovima nasilja koji čine rodno uvjetovano nasilje, a obilježili su je TV spotovi koje je oko godinu dana emitirala nacionalna televizija. Spotovi su prikazani 627 puta na HTV i 116 puta na RTL-u. Ukupna vrijednost besplatnog TV i radio prostora procjenjuje se na nekih 2.3 milijuna EUR. Putem ove kampanje čak 91% mladih u Hrvatskoj čulo je poruku programa o potrebi da se nasilje u vezama ne smije tolerirati.
Program podržavaju i javne ličnosti koje volontiraju u pojedinim akcijama poput Luke Nižetića, Ide Prester i Ive Šulentić.