Istraživanje je provedeno početkom 2020. godine na uzorku od 384 nastavnica/ka srednjih škola iz različitih dijelova Republike Hrvatske putem on-line upitnika. Istraživanje donosi rezultate o rodno- diskriminativnom  ponašanju nastavnica/ka u školi  prema učenicima/ama; zatim mišljenja i stavove  nastavnica/ka  prema rodno uvjetovanom nasilju i elektroničkom seksualnom rodno-uvjetovanom nasilju;  informiranost (direktna ili indirektna) o učenicama i učenicima koji su  u svojim vezama doživjeli elektroničko nasilje; te  traženje pomoći od strane učenica/ka i sposobnost nastavnica/ka da pruže pomoć i podršku mladima u slučajevima elektroničkog nasilja. Kako bi bili u mogućnosti kvalitetnije se baviti problemom nasilja u adolescentskim vezama koje se događa online ili u stvarnosti, nastavnice/i procijenjuju slijedeće kao važno: edukacija i trening; kontakt mjesta/službe gdje bi mogli poslati učenice/ke; edukativni materijali;  stručna pomoć u vidu mentorstva nastavnicima; školska politika o nasilju u adolescentskim vezama; i bolja multisektorska suradnja.

Sažetak istraživanja dostupan je na hrvatskom jeziku dok je izvještaj istraživanja dostupan samo na engleskom jeziku.