Brošura je nastala u okviru kampanje "Dvije djevojčice" koja se provodi u 13 europskih zemalja s ciljem osvještavanja rizika kojem su izložene djevojke koje su privlačnim ponudama o zaposlenju ili iz nekih romantičnih razloga odlučile putovati u druge zemlje. Osim osnovnih informacija, brošura uključuje i edukacijski modul o trgovanju ljudima, s posebnim naglaskom na trgovanje ženama i djevojkama u svrhu seksualnog iskorištavanja.
Osnova kampanje je kratki film koji prati priču o dvije mlade žene koje su okrutno prevarile osobe koje su poznavale i kojima su vjerovale. Film predstavlja snažan i pristupačan alat za prevenciju trgovanja ženama i djevojkama i za povećanje svijesti javnosti o ovom vrlo složenom i teškom problemu.
Edukacijski materijali osmišljeni su kako bi omogućili provođenje radionice kojima se mlade informira o problemu trgovanja ljudima, te se im se ukazuje na mogućnost prevencije i načine zaštite koji im stoje na raspolaganju.